مدیر عامل شرکت عمران اندیشه با اشاره به لزوم تأمین زیرساخت‌ها گفت: برای افزایش هر چه بیشتر زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اندیشه زمینی را در مرکز شهر برای ساخت بیمارستان تحویل سرمایه‌گذاران قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۶۱۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ 03 June 2018

تهران| زمین رایگان برای احداث بیمارستان در شهرجدید اندیشه واگذار می‌شود

تسنیم: محمد آئینی شب گذشته در مسجد بقیه‌الله با اشاره به ضرورت تأمین زیرساخت‌های فرهنگی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های ما فراهم کردن زیرساخت‌های شهر اندیشه بوده که در این میان موضوعات فرهنگی و زیرساخت‌های مرتبط با آن اهمیت مضاعفی دارد.

وی عنوان کرد: با توجه به تنگناهای اعتباری در سال‌های اخیر با مدیریت درست و استفاده از ظرفیت‌ها توانسته‌ایم اقدامات خوبی را پیگیری کنیم که این مسجد در کنار پارک بانوان و با فاصله‌ یک کیلومتری از دیگر مساجد شهر اندیشه با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال احداث شده است.

مدیر عامل شرکت عمران اندیشه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم توسعه حمل و نقل ریلی افزود: طبق توافقات انجام شده به طور جدی پیگیر موضوع حمل و نقل ریلی هستیم و در زمینه طبق آخرین اطلاعات راه‌آهن کار را آغاز کرده و تا دو هفته دیگر مسیر این پروژه تعیین می‌شود.

آئینی تصریح کرد: در زمینه ایجاد آرامستان باید زیرساخت‌های قانونی لازم فراهم شود، ضمن اینکه آمادگی داریم برای افزایش هر چه بیشتر زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی اندیشه زمینی را در مرکز شهر برای ساخت بیمارستان تحویل سرمایه‌گذاران و مجموعه مرتبط با بهداشت و درمان در کشور قرار دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعامل و همراهی فرابخشی شهرداری و شرکت عمران برای تحقق مطالبات مردم ضروری است تا با فراهم کردن زیرساخت‌های قانونی بهترین نتایج برای شهروندان رقم بخورد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
شهر اندیشه کجا است؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار